Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

piątek, 10 lutego 2017

Ty chyba cały czas tak masz!

Maniki miała nogi oparte na kanapie, kiedy Darek wszedł czytała książkę.
- Hey Darku
- Smutna?
- Trochę
- Kawy?
- A wiesz, chętnie się napiję...
Darek poszedł do kuchni przyszykować gorące napoje
- I jak było w kinie? - zapytał nie wychodząc z kuchni
- W końcu poszliśmy na La la Land - fajny film
- Mieliście iść na Sztukę Kochania
- Tak, ale Pomocny już był, Ewcia nie mogła, a Ewa powiedziała, że chce czas poświęcić córce,
no to poszłam z Pomocnym i jego przyjacielem Pawełkiem. Fajnie, że chłopaki ze mną poszli. Tak bardzo chciałam iść do kina. A na Sztukę Kochania pójdę z Rafałem o ile jak on  przyjedzie film jeszcze będzie wyświetlany
- Tak długo go nie będzie? A Walentynki?
- Nie przyjedzie, na stówę
- Oj! No tak bywa w tych związkach na odległość
- Zaczynamy się kłócić, są jakieś spięcia, nerwy. Martwi mnie to
- Kochana nic się nie martw! - Darek ją przytulił
- Wiesz...
- No?
- Rafał doskonale się sprawdza w roli Misia do Przytulania
Darek potargał jej włosy... Nie protestowała
- A Ty tylko Rafał, Rafał, Rafał
- Ostatnio tak mam
- Ty chyba cały czas tak masz!
- Bo bardzo tęsknię, tak bardzo mi go brak
Darek westchnął... Tulił ją mocno w ramionach
- Opowiedz o tym filmie
- Był taki motyw przewodni - melodia, bardzo piękna melodia grana na pianinie prze pewnego Muzyka, który...
Maniki opowiadała i opowiadała.
- Przynajmniej przez chwilę nie gada o Rafale - pomyślał Darek

1 komentarz:

  1. a ja z dziewczynami tez do kina się wybieram a co oderwiemy się trochę :) ale ja nie wybieram filmu zobaczę co one wybiorą:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki