Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

czwartek, 16 lutego 2017

Faded

Tomek uchylił drzwi. W Chatce Maniki panowała ciemność. Z głośników sączyło się Radio...
- Śpisz? - zapytał cicho
Odpowiedziała mu cisza. Usiadł na brzegu kanapy. Delikatnie chwycił ją za rękę. Otworzyła oczy.
- Tooomek - wyszeptała
- Przepraszam, że mnie wczoraj nie było
- Spoko
- Słyszałem, że zmiany szykują się w Twoim życiu
- I to poważne. Dziś odebrałam decyzję. Znów jestem bez pracy...
- Będzie dobrze. A ten Twój jaki jest?
- Jaki? Tomek o kimś takim marzyłam całe życie
- Wspaniale
- Planujemy razem zamieszkać, jest już coraz bliżej, choć tak daleko dzisiaj
- Kilometry
- yhm... Dziś pierwszy raz się przy nim rozpłakałam... Pierwszy raz zaliczony...
- Pewnie chciałabyś być teraz przy nim
- yhm
- Chcesz kawy? Poprawia Ci nastrój z tego co pamiętam
- Mam ochotę na... - Maniki przyłożyła głowę do poduszki
- Zestaw Ratunkowy?
- Tak! Szklaneczka Coca Coli, Muzyka i Rafał - w moich myślach
- Jesteś zakochana... - Tomek poszedł poszukać Coca Coli
Kiedy przyszedł do salonu Maniki spała...
Nalał trochę Coli do szklaneczki
Do Chatki wszedł Darek
- Tomek?
- Ciii... Właśnie zasnęła, rozmawiała ze swoim Facetem, mówił jej by spróbowała zasnąć...
- Słoneczna dziewczyna załapała doła? Wczoraj była taka radosna
Chłopaki przeszli do kuchni by rozmowami jej nie obudzić
- Powiedziała, że spodziewała się takiej decyzji, ale kiedy dostała ją na papierze...
- Rozumiem, pewnie teraz wszystko ją boli
- Odczuwa ból fizyczny, a psychicznie... sam widzisz
- Dobrze, że go kocha, że już nie jest sama w obliczu trudnych sytuacji
- Mówiła, że planują razem zamieszkać
- Odważny krok, nareszcie będzie szczęśliwa
- Z nim
- Z nim
- Wiesz coś o nim?
- Taaak
- Puścisz mi Faded? Proszę - usłyszeli jej głos
Darek podszedł do odtwarzacza i włączył płytę. Tomek usiadł przy niej, podał jej szklaneczkę.
Delektowała się Coca Colą...
Darek spojrzał na Tomka wymownym wzrokiem.
- Maniki Darek zaczeka aż zaśniesz, dobrze?
- yhm... Zestaw Ratunkowy
Darek się uśmiechnął
- Może Idola obejrzysz?
Maniki pokiwała przecząco głową
- Nie chcę telewizji... chcę... Rafała...
- Ech... to będzie ciężka noc - pomyślał Darek
Tomek uścisnął Maniki na pożegnanie
Darek usiadł na kanapie i położył jej głowę na swoich kolanach
Głaskał ją delikatnie...
- Prześpij się...
- Jeszcze ma zadzwonić na dobranoc - usłyszała nadchodzącego smsa
Zaczynał się od słów: Kochanie moje... - uśmiechnęła się
- Kocham Go, wiesz?
- Wiem - Darek potargał jej włosy, dziś nie protestowała
- Zadzwonię do niego
Darek pokiwał potakująco głową, szedł w stronę drzwi
- Wrócę za parę minut jak już sobie pogadacie
- Dzięki
Po rozmowie z ukochanym Maniki starała się zasnąć
Darek po cichutku wszedł do Chatki i włączył Radio z głośników rozbrzmiał Faded
Maniki podniosła wzrok - Moje Radio - powiedziała uśmiechając się z lekka, wzruszyła się
Darek usiadł przy niej... Otarł jej łzy... Starała się zasnąć

1 komentarz:

  1. To jeden z moich ulubionych utworów, mam i sporo słucham w zależności od nastroju... Ty pewnie też tak masz. a Twoja tęsknota , mam nadzieję ,nie jest samotna I On też tęskni . Tak jak w piosence śpiewanej przez Annę Jantar :)Pozdrawiam Maniki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki