Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

czwartek, 30 czerwca 2016

Jeden z najgorszych dni

- Wczoraj był jeden z najgorszych dni w moim życiu
Co jeszcze może mi się przydarzyć?
Wszystko się zawaliło, dosłownie wszystko... - powtarzała w myślach
Maniki spacerowała nocą po plaży
Szukała gwiazd, szukała księżyca
A łzy zalewały jej oczy...
- Kojący szum morza... tylko to mi pozostało - myślała
Usiadła na pieńku
- Jak długo ten wyrzucony na brzeg konar leżał na plaży? Kiedy zaczęła nazywać go pieńkiem? - starała się sobie przypomnieć
Tam przysiadała od czasu do czasu
Ta noc była dosyć ciepła, to nic dziwnego, wszak zaczęło się lato
Bez przyjaciół nie dałaby rady. Tego była pewna. Dobrze, że miała takich do których mogła zadzwonić gdy się waliło i paliło. Zjawiali się by ją wesprzeć. Ale jak wychodzili znów zostawała sama, ze swymi myślami, które nie dawały jej spokoju...
- Muzyka... Muzyka jest dobra na wszystko - pomyślała i pobiegła do Chatki nad morzem
Włączyła swoje ulubione Radio
Uśmiechnęła się gdy usłyszała dobrze znany utwór
Złapała coś pozytywnego
Po chwili rozbrzmiał głos Gadowskiego
Znała te słowa na pamięć, mogła sobie pośpiewać:
"Żaden cień w nas rzucony,
Gorzkich łez wodospady,
Nagły strach tuż nad ranem po złym śnie.
Żaden gest nieprzyjazny,
Ani plan zbyt odważny
Nie ma szans chociaż krew gorąca jest.

Powtarzaj to"

Siedziała w salonie gdy przez tarasowe drzwi do salonu wszedł Darek
Pokiwał głową porozumiewawczo
- Nie chciałam być tej nocy sama, wiedziałam, że oka nie zmrużę
- Gorzej już być nie może, dzień się skończył, teraz chociaż trwa jeszcze noc
zaczął się nowy dzień
Darek usiadł obok niej
Pokiwała przecząco głową
- Może być jeszcze gorzej - wypowiedziała poprzez łzy
Głowę wtuliła w jego klatkę piersiową...
Delikatnie gładził ją po plecach...
Jej łzy kapały na jego koszulkę z napisem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki