Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

środa, 30 grudnia 2015

Follow you - Tak działa na mnie Muzyka

Maniki weszła do Chatki Darka
jej uszu dobiegła Muza
- ymmm uwieeelbiam... rozpieszczaj mnie Muzą Darku
- Czeeeść, a spełniłaś już swój słuchaczowski obowiązek?
- Ki?
- No czy głos dałaś?
- Apsik! - Maniki kichnęła
- Nie taaki
- Poproszę herbatkę z imbirem
- Gdzieś Ty się tak doprawiła?
- W domu własnym kochany, dzisiaj rekord temperatur
w salonie miałam plus osiem! A w kuchni sześć na plusie, a mrozy liche
- Oj to zagrzej się u mnie
- ymmm chętnie
- To na kogo głos oddałaś? Wybacz?
- Nieeee żadna Ira, żadne wybacz, w tym roku zaszalałam
- uuu czyli na kogo padło
- Chętnie oddałabym głos na to czym mnie przywitaleś
- Gromee Follow you
- Chętnie, bo uwielbiam, ale nie
Kolejny utwór wypełnił salon
Maniki stanęła bez ruchu, zamarła... zatrzymała się na chwilę... słuchała...
kontemplowała... Czuła jak znikają wszystkie smutki, zmartwienia...
Była tylko Ona i Muzyka...
Darek podszedł do niej po chwili...
- Nie było Cię dla Świata przez moment
Uśmiechnęła się
- Tak działa na mnie Muzyka...
- Myślałem, że ja
- Ha ha ha Wariat! - Maniki roztrzepała mu włosy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki