Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

czwartek, 30 czerwca 2016

Znów zobaczył uśmiech na jej twarzy...

- Pooooobudka Królewna!
- Oooo budzisz mnie w środku nocy - Maniki wciąż miała zamknięte oczy
Przemek odsłonił zasłony
- Jest piękny dzień!
- Jest piękny mecz dzisiaj! - Maniki usiadła na łóżku pełna emocji na myśl o wieczornym kibicowaniu
- Mecz którego nie można przegapić
- Jeden do zera dla naszych!
- Ja stawiam 2:1 dla naszych
- Ale wiesz przecież z kim gramy!
- Jak wygram too będziesz biedna
- He he jak przegram to nawet uciekać nie będę mogła! Niesprawiedliwe! Powinieneś dać mi fory!
- Przecież nie będę za Tobą ganiał po Przystani - Przemek zacierał ręce - Cię uduszę!
- O nie, nie! Duszenie to jest moja kwestia!
- A noszenie Królewny moja - powiedział i wziął ją na ręce
Czuła jak odpływa całe napięcie
Uwielbiała Poranki w towarzystwie Przemka...
Znów biegł z nią po plaży... Podbiegł do wody, gdzie fale sięgały mu kolan...
Przemek spojrzał na Maniki i znów zobaczył uśmiech na jej twarzy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki