Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

wtorek, 21 czerwca 2016

Polska - Ukraina

- Jaki wynik obstawiasz Bogdan?
- Dwa do zera dla Polaków
- To tak jak ja, ale z tego co widzę nie będzie łatwo
- No i przerwa
- Jak się chłopaki do gry nie wezmą w drugiej połowie to będzie kiepścizna

Obserwowali grę na boisku
- Ooooo! JUHU! GOL!
- 1:0 dla naszych! Brawo! Błaszczykowski!
- Och! Ale akcja! Kapustka w boczną siatkę
Do Chatki Maniki wbiegł Darek
- Strzelili coś?
- Jeden zero dla naszych
- To widziałem
- Ledwo wszedł i strzelił. Jaki wynik obstawiasz Darku?
- Dwa do zera dla naszych
- To tak jak ja i Bogdan
Darek usiadł obok Maniki
- Aaaaa! Ale Fabiański ma szczęście!
- Ale Milik pięknie główką! Uch...
- Ukraińcy atakują, o mały włos...
- Czemu my tak słabo gramy? Ciągle Ukraińcy przy piłce, ciągle sytuacje podbramkowe
- Nieeee! Ufff udało się Fabiański obronił
- Jarmolenko!
- Brawo, obronił! Pięknie! Dobrego mamy bramkarza
- Nooo, będzie jeden do zera
- Ale dopóki piłka w grze
- Trzy minuty doliczone
- Co jest?
- Jeszcze gramy
- Ale już 4 minuty
- JUHUUU! BRAWO!
- Wyszliśmy z grupy!

Darek poszedł do kuchni szykować truskawkowe pyszności
A Maniki wraz z Bogdanem udali się na taras
Maniki usiadła na huśtawce obok Bogdana
- Fajny mecz
- Były momenty, że myślałam, że nam Ukraińcy wklepią
- Obstawialiśmy dwa do zera
- Błaszczykowski wszedł i od razu strzelił, super
- Tak
- Szkoda, że Mój Tata tego nie dożył
- Kibicowałaś z tatą?
- Tak, Tata zaraził mnie kibicowaniem: piłka nożna, kolarstwo, tenis ziemny, tenis stołowy, szachy
- Widziałem, że masz na stoliku rozłożone szachy
- Zauważyłeś? - Maniki ucieszyła się - To właśnie szachy moich rodziców, na nich stawiałam pierwsze kroki w szachach
Darek przyniósł pucharki wypełnione truskawkami
- A Wy się tu bujaaacie
- Ha ha ha - Maniki zaśmiała się i wyciągnęła rękę po truskawki
- Umyłaś ręce?
- Dareeek!
- Nakarmię Cię
Bogdan chciał wstać z huśtawki, ale Maniki delikatnie dotknęła jego dłoni i spojrzała tak, że zdecydował iż nie będzie się ruszał z huśtawki. Zrozumiał, że chciała  by był przy niej.
Darek usiadł na ogrodowym krześle, co chwilę podawał Maniki truskawkę. Na niebie pojawiły się gwiazdy. Zapowiadali deszcze, zapowiadali burze, a był ciepły letni wieczór.
- Ta noc jest najkrótsza w roku
- I mamy już astronomiczne lato
- Jakie będzie w tym roku?
- Tegoroczne lato będzie upalne, już za kilka dni temperatury będą sięgały 35 stopni C
- Będzie gorrrąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki