Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

środa, 18 maja 2016

Zapach konwalii

Na stoliku stały dwa wazoniki po brzegi wypełnione konwaliami
Maniki rozkoszowała się ich zapachem...
Michael pocichutku wszedł do salonu, zwykle o tej porze Maniki słuchała Radia
Nawet sam jej mówił by słuchała swego ulubionego Radia, bo Radio w niczym nie przeszkadza
- Michael? - pomyślała
Podniosła się i spojrzała w stronę drzwi
- Nie chciałbym przeszkadzać
- Michał! Wreszcie!
Michał pochylił się by ją ucałować na powitanie
- Jak Ci minęła poprzednia noc? Dobrze spałaś?
- Tak, obudziłam się dopiero nad ranem i nie potrafiłam rozkminić głosu prowadzącego, miałam wprawdzie pewną sugestię, jak się później okazało słuszną, to był Jacek
- Dziś też pewnie się wyśpisz
- Oj tego to nie byłabym taka pewna, to będzie zależało od tego o której przyjdzie Darek
- Jesteś pewna, że przyjdzie?
- Zawsze na niego czekam, jedynie w weekendy ostatnio się nie widujemy i wtedy przerzucam się z nudów na TV
- Spotkałem go
- Przyjdzie? - Maniki podniosła głowę i spojrzała na Michaela - Chyba mu nie powiedziałeś, by nie przychodził? Powiedz, że...
- Jakże bym śmiał! - Michał się zdenerwował - Przyjdzie
- Michael przepraszam, wiem, że Darka byś ode mnie nie odgonił
- Michael...
- Michał - poprawił ją
Maniki znów przytuliła się do Michaela
- Michaaał
- Tak?
- Parę dni temu śnił mi się Bogdan, we śnie umówiliśmy się na sobotę, a potem na kolejny piątek
- He he he
- Coooo? - Maniki boksnęła Michaela, jednak po chwili sama zaczęła się śmiać
- No bo Ty we śnie planujesz sobie weekend
- Chciałam Ci opowiedzieć cały sen, ale już nic więcej nie powiem
- Mów, ha ha ha, przepraszam, już jestem poważny
Maniki milczała i wtedy do Chatki wszedł Darek
- Co macie takie grobowe miny?
- Cześć, masz dla mnie relaksacyjną Muzę
- Mam stary Maanam
- Jak "Zimny maj"?
- Jak "Wyjątkowo zimny maj"
- A o tych... ?
- Sporo mam
- To do rana macie co robić, może już pójdę
- Michael nie lubię jak wychodzisz jak zjawia się Darek
Michael się uśmiechnął
- Zmiana warty? - zapytał Darka
- Jeszcze dajmy jej wspólne pół godziny
- No, to mi się podoba! Kochane chłopaki!

2 komentarze:

  1. Buntujesz się przeciw gramatyce? :) Gdzie kropki kończące zdania?
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mam styl. Kiedyś omijałam wszelkie znaki interpunkcyjne, no może poza wykrzyknikami ;W notce Plany weekendowe zastosowałam dłuższe wypowiedzi i tam są kropki ponadto nawet stosuję już przecinki :)Są za to trzykropki i to dosyć często.

      Usuń

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki