Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

poniedziałek, 30 maja 2016

Rozkoszowała się zapachem

"Zamienię każdy oddech w niespokojny wiatr
By zabrał mnie z powrotem - tam, gdzie masz swój świat
Poskładam wszystkie szepty w jeden ciepły krzyk
Żeby znalazł Cię aż tam, gdzie pochowałaś sny

Już teraz wiem, że dni są tylko po to,
By do Ciebie wracać każdą nocą złotą
Nie znam słów, co mają jakiś większy sens
Jeśli tylko jedno - jedno tylko wiem:
Być tam, zawsze tam, gdzie Ty"

Maniki spoglądała na  Marcina
- Czy ja dobrze słyszę? Darek śpiewa utwór Lady Pank?
- To ja wyjdę przodem, Darek zapewne wejdzie przez taras - spoglądał w stronę ogrodu
- Możesz zostać Marcin
- Przyjdę znów jutro, dziś sobie porozmawiajcie
- Dzięki za dziś Marcinie

Maniki wyszła do ogrodu
- Dzień dobry Darku
- Hey - Podał jej bukiet kwiatów
Maniki uniosła bukiet, rozkoszowała się zapachem
- Piękne, dziękuję
Maniki miała włączone Radio. Darek coś do niej mówił, o coś pytał
- Nie zakłócaj! Słucham teraz
- Odbierasz mnie jak zakłócenia? - oburzył się
Maniki podeszła do Darka. Dłonią pogładziła go po policzku
- Selekcjoner podaje skład, to ważne
- Kadra na Euro skompletowana

- A to ciekawe, że Tytonia nie zabiera

1 komentarz:

  1. Witaj Maniki. W jaki sposób kwiat, może dostać bukiet kwiatów? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki