Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

wtorek, 3 maja 2016

Bez Muzyki nie mogłabym żyć... kocham...

Chatkę wypełniał zapach świeżo upieczonej szarlotki
Spojrzała za okno
Słońce opromieniało okolicę
nagle niebo przeszyła błyskawica, po chwili było słychać grzmot
- Burza... może to i dobrze, nie mam ochoty opuszczać Chatki dzisiaj - pomyślała
lunął ciepły deszcz...
Czekała na Darka
Przyszedł parę minut po pietnastej
- Zabieram Cię na muzyczną ucztę
- Częstuj się - wskazała na talerzyk z ciastem
- ymmm, pyszna
- Pewnie i ja tak za chwilę będę zachwyt wyrażała
Rozbrzmiała Muzyka
Darek skrupulatnie przygotował utwory
- Muzyczna podróż - wyszeptał
- Cieszę się, że to Ty podajesz te utwory, kilometry wspomnień - uśmiechnęła się
- Ten utwór... jest dla Ciebie
- Taki utwór ma w sobie magię, oddziałuje na pokolenia...
Wiele takich utworów dziś przypomniałeś... Cudowne popołudnie dziękuję bardzo Darku
Darek chwycił ją za rękę
Położyła głowę na jego kolanach
Rozbrzmiał kolejny utwór
- Zagrasz mi to kiedyś na gitarze? - otworzyła oczy by na niego spojrzeć
Darek nie odpowiedział, delikatnie odgarniał jej włosy z czoła
Znów zamknęła oczy
- Bez Muzyki nie mogłabym żyć... kocham...
Darek znów odgarniał jej włosy
- Czy udało mi się sprostać Twoim oczekiwaniom? - rozmyślał
- Darku
- yhm?
- Czuję, że moja dusza oddycha
i to dzięki Tobie
Pochylił się i ucałował ją w czoło
- Dziękuję - wyszeptała

2 komentarze:

  1. Witaj Maniki. Ciacho i muzyka, to faktycznie prawdziwa uczta. Coś dla duszy i dla ciała. W taki właśnie sposób, powstała kolejna kompozycja:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Maniki. Ciacho i muzyka, to faktycznie prawdziwa uczta. Coś dla duszy i dla ciała. W taki właśnie sposób, powstała kolejna kompozycja:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki