Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

wtorek, 26 kwietnia 2016

O niej...

- Powiem  Ci coś o Tobie
- O mnie? Czyli co?
- To znaczy o Twoim imieniu to co wiesz, a może nie wiesz
zaczął czytać:
"Jest ambitna i lubi się uczyć, a los nie poskąpił jej licznych talentów, jednak jej twórczość pozostaje znana raczej nielicznym. Za wszelką cenę stara się chronić swoją intymność oraz odrębność przed wścibskim okiem. Nie stroni całkiem przed ludźmi. Pozostaje pogodna i pozytywnie nastawiona do otoczenia. Często bywa roześmianą gadułą, słynącą z lotnego dowcipu i ciekawych opowieści."
- Ale Ty naprawdę to czytasz? Tam jest tak napisane?
- Tak - czytał dalej - "Jest jednak nieufna, ponieważ ludzie ją zawodzą i wykorzystują jej dobroć. Posiada wiele swoich ulubionych zakątków, pamiątek, melodii i innych szczegółów, które pobudzają jej fantazję, choć dla większości są bez znaczenia. Rodzina nie może jej przytłaczać."
- To niemożliwe, przecież to wszystko się zgadza, a ja zawsze myślałam, że te teksty na temat imion są wymyślone
- A widzisz...
- Czekaj a to o Tobie też Ci się zgadza?
- Tak, właśnie wszystko się zgadza na mój temat

1 komentarz:

  1. Witaj Maniki. To po prostu, szczera prawda. I taką pozostań. Pozdrawiam wraz z przyszłym słońcem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki