Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

wtorek, 26 kwietnia 2016

Maniki miała uśmiech dookoła głowy

- Dzień dobry, Ty jeszcze w łóżku?
Specjalny prezent dla Ciebie - Przemek włączył płytę
Maniki uśmiechnęła się słysząc głos Przemka
- Aaaa dzięki, że w dniu mojego święta dałeś mi pospać
- Dałem, ale teraz czas wstawać
- Czas na rączki - Maniki miała uśmiech dookoła głowy
Przemek nosił ją po Chatce
Jej włosy muskały jej plecy i ramiona... uwielbiała to uczucie
- Dzięki bardzo Przemku - z głośników rozbrzmiewała jej ulubiona Muza

1 komentarz:

  1. Witaj Maniki. Dziś twój dzień jest wyjątkowy, choć każdy powinien takim być, i tego tobie życzę. Życzę tobie również, byś zawsze była taką jaką jesteś obecnie, piękną, prawdziwą i szczerą. Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze z okazji twych imienin. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki