Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

niedziela, 17 września 2023

Przyjaciele

 Michael wbiegł po schodkach i uchylił drzwi w Chatce Maniki. Uśmiechnął się. Na podłodze leżała jej torebka i buty. Podszedł do kominka i rozniecił ogień. Wstawił wodę. Zapalił kilka świec, w pomieszczeniu zrobiło się przytulnie. Michael podszedł do drzwi łazienki, przyłożył do nich głowę, szum prysznica ustał. 

- Maniki jestem - powiedział

Maniki okryła się szlafrokiem, wyszła.

- Michael jak dobrze, że tu jesteś

Przytulił ją, odruchowo zamknęła oczy, poczuła się bezpiecznie. Kiedy je otworzyła dostrzegła płomień w kominku

- Kominek - wyszeptała

Michale skinął głową potakujaco.

Zaraz do Ciebie przyjdę - powiedziała i poszła do sypialni założyć wygodny jasno zielony zapinany na zamek błyskawiczny dres. Prezent od Michaela z okazji urodzin. Pasował idealnie.

Zasiadła na kanapie obok przyjaciela.

- Co Cię tu przywiało? Wszystko dobrze?

- Oglądałam dziś film z 2017 roku pt. "Wszyscy moi mężczyźni" i od razu pomyślałam o Was, zdałam sobie sprawę jak bardzo za Wami tęsknię i oto jestem - mówiła rozszerzając ramiona 

-Wiedziaaałem, że wrócisz. Myślałem, że dopiero na święta się pokażesz. O nas? A najbardziej ?

-  Przecież wiesz. Ty, Darek, Przemek, Bogdan

Michael skinął głową. W sumie wiedział, ale chciał to od niej usłyszeć. 

- Co to za film?

Maniki zaparzyła herbatę. Michael wziął filiżanki i dzbanek i postawił na stoliku przy kominku.

- Tytuł oryginału to "Home again".

- To tak jak Ty. Znów jesteś w domu

- Masz rację, Przystań traktuję jak dom, tu jest mi dobrze, właściwie zawsze. I bezpieczna się tu czuję 

Maniki usiadła przy Michaelu, chciał jej podać filiżankę, ale machnęła ręką co oznaczało, że jeszcze nie będzie piła. 

- Film jest w reżyserii Hallie Meyers - Shyer. Rose Witherspoon jako Alice jest Matką dwóch dziewczynek. Kojarzysz tą aktorkę?

- Nie bardzo

- Legalna Blondynka - powiedziała z uśmiechem

- A to wiem - Michael przechyli głowę lekko w bok

- Podaj - Maniki gestem poprosiła o herbatę. Filiżanka była przyjemnie ciepła, oplotła ją dłońmi i lekko stukała palcami.

- Nawet lubię tą aktorkę, chociaż czasem mnie wkurza, ale to są role, bardziej mnie wkurza kreowana przez nią postać.

Michael słuchał z uwagą, małymi łykami popijając herbatę.

- Alice wróciła z dwiema córkami Isabel i Rosie do rodzinnego domu w Los Angeles. W dniu swoich 40 urodzin w klubie do którego poszła wraz z koleżankami poznaje Harry'ego, George'a i Teddy'ego. Wszyscy lądują w jej domu. Matka, Lillian -  żona słynnego reżysera zjawia się z córkami Alice przed szkołą po plecaki. Szybko znajduje wspólny język z młodymi filmowcami i ponieważ są w trudnej sytuacji proponuje im by wprowadzili się do domku dla gości. Alice początkowo temu przeciwna otrzymuje od nich wsparcie i nawiązuje się pomiędzy nimi przyjaźń.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki