Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

poniedziałek, 11 lipca 2016

Biała Róża

Kolejny upalny dzień skłonił Maniki do zminimalizowania aktywności
Wprawdzie uwielbiała upały, ale co za dużo to nie zdrowo
Wypatrywała Darka, dziś miał pojawić się w Przystani
Nie lubiła się rozstawać, ale przecież każdy ma swoje życie
Rozsunęła zasłony i otworzyła na oścież tarasowe drzwi
Zapragnęła znów wsłuchiwać się w morza szum
Wyszła do ogrodu, kiedy przyglądała się czerwonym porzeczkom
poczuła delikatny dotyk
Zamiast się odwrócić zamknęła oczy
- Dobrze, że już jesteś
- Stęskniłem się
- Ty? - zapytała z lekkim niedowierzaniem
Objął ją... poczuła ciepło, przyjemne ciepło które biło od niego
Wzięła głęboki oddech
- Cieszę się, że już dziś jesteś, że to właśnie dziś
Maniki spojrzała na Darka i dopiero wówczas zobaczyła, że przyniósł dla niej białą różę
- Moja ulubiona... - wyszeptała - dziękuję Darku
Przytulił ją...

Maniki zaniosła różę do Chatki
- Co robiłaś jak mnie nie było?
- Nie zdarzyło się nic szczególnego
- Ale miałam pogodę - żalił się na wspomnienie chłodnych dni
- Ja się cieszyłam, że padało, rośliny potrzebują deszczu. Trzeba było skrócić urlop
- Niee, urlop jest potrzebny, nawet parę dni potrafi dać wytchnienie
- Odpocząłeś sobie ode mnie - Maniki uśmiechnęła się
Darek potargał jej włosy, przyciągnął ją do siebie
- Widziałem księżyc nad ranem
Maniki dotknęła dłonią policzka Darka
- Też na niego patrzyłam i myślałam...
Chwycił jej dłoń ręką, całował palce jej dłoni
Znów się do niego przytuliła
- Jutro jest ten dzień - zaczęła nawiązywać do tego co ją czeka
- To dlatego się denerwujesz
Maniki pokiwała potakująco głową
- Boję się - wyszeptała
- Będzie dobrze - starał się ją wesprzeć
Maniki postawiło wazon z różą na tarasie
I wtedy usłyszała swój ulubiony utwór
- Biała Róża...
- yhm...



1 komentarz:

  1. Witaj Maniki. Kolejna biała róża. To dobry znak na przyszłość. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki