Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

niedziela, 14 lutego 2016

I nawzajem

Maniki spacerowała plażą
Podziwiała nocne niebo...
Spostrzegła spadającą gwiazdę
- Zdążyłaś pomyśleć marzenie?
- Michael!
- Zdążyłaś?
Maniki przecząco pokiwała głową
- A ja sobie pomyślałem
- To niechaj się spełni
Michael objął Maniki w pasie
Spojrzała mu w oczy, po czym oparła się o niego plecami
Przytulił ją do siebie, dłońmi chwycił ją za ręce
Wsłuchiwali się w morza szum
- Spokojne dziś to nasze morze
- yhm... i ciepło
- Wszystkiego najlepszego
- I nawzajem

3 komentarze:

  1. Podoba mi się taki opis sytuacji. Plastyczny bardzo. A co do morza, to nigdy nie widziałem go poza wakacjami.

    W sumie jakoś nie wierzę w takie rzeczy jak magia liczb. Okazała się ta 13 szczęśliwa jednak dla mnie. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Maniki. Dla dwojga kochających się osób, każdy znak jest szczególny i jedyny. Każdy potrafi odzwierciedlić ich miłość. Bez względu na to, czy jest piorunem przecinającym niebo, czy też słońcem na błękitnym niebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja mam mnóstwo marzeń ale gdy widzę 'spadającą gwiazdę' nagle wszystkie umykają mi z głowy:)
    Spełnienia marzeń i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki