Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

środa, 25 listopada 2015

Za oknami się przeciro

Maniki leżała w łóżeczku pod ciepłą kołderką
Usłyszała jakiś szmer, od razu się domyśliła co to takiego
- Przemko! - zawołała i rzuciła mu się na szyję
Przemek wziął ją na ręce, zawirowała w powietrzu
- Królewna czemu Ty nie śpisz o tej porze?
Przyszedłem jedynie zobaczyć czy nie marzniesz i czy kołderki nie trzeba poprawić
- Przecież Ty też nie śpisz
- Jaaa... ja to muszę wstać, bo kto by Cię obudził jak nie ja?
Ale Ty masz wolne, powinnaś spać jak za oknami się przeciro
- Co się?
- Przeciro
- Ha ha ha - pokręciła głową, jej włosy muskały jego ręce - Aaa, że świt
Lubię wstawać o poranku w takie dni kiedy nigdzie się nie spieszę, mam czas dla siebie
- Na fejsa możesz zajrzeć, foty zalajkować
- No właśnie, chociażby
- A dziś imieniny Kasi, Twoje drugie ja obchodzi imieniny
- Moje drugie ja? Nie Przemo, moja drugie ja to C
- Cy, aaaa
- A co masz dla mnie prezent? Dla Kasi?
- Kasiu Moja Kasiu nie Kasiu, ni mom
- No i dobrze
Przemek wciąż nosił Maniki na rękach, podszedł z nią do okna
- Znowu biało
- Uch ja tam nie wychodzę - za oknami okolica przyprószona śniegiem
- Przynajmniej tutaj ciepło...
- Królewna a Ty wiesz, że Koniec Świata ma być dzisiaj?
- Znowuuuu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki