Kochany Przybyszu

Jeśli chcesz zamieszkać w Mojej Małej Przystani z napisem Maniki
Zapraszam.
Mogę dać Tobie Chatkę nad brzegiem Morza, albo w głębi lądu…
Mam tu w tym wirtualnym świecie Małą Amerykę
i tam czeka na Ciebie Apartament…
Zamieszkaj u mnie…

Maniki : )

poniedziałek, 21 września 2015

A czasem łzy same...

Maniki weszła do Chatki Darka
Coś czytał i tylko podniósł wzrok
Z głośników sączyła się Muzyka...
Maniki usiadła na kanapie
Przyglądał jej się przez chwilę
- Herbaty?
Maniki opuściła głowę
- Co Ty? - usiadł przy niej - Płakałaś?
Maniki opuściła głowę jeszcze bardziej w dół
Objął ją
- Co jest? Płakałaś, przecież widzę
- Dawno nie płakałam, a czasem łzy same...
- Ale coś się musiało stać
- Chodzi o Powieść o Młodym Tacie, mam ją już całą w nowym miejscu w necie
no i sama nie wiem dlaczego, ale jak skończyłam przeglądać jej treść rozpłakałam się
- Przecież chcesz ją wydać na papierze
- Kiedyś tak... sporo emocji...
- Co to za zdjęcia?
- No właśnie z tej powieści...
Darek przeglądał zdjęcia
- To jest całkiem, całkiem
- Dareeek! - Maniki boksnęła go w bok

1 komentarz:

  1. Witaj Maniki. Usunąłem jeden komentarz, tylko dlatego że się zdublował. Dziękuję za odwiedziny. Chwile i momenty są tak delikatną strukturą, że czasami trudno je odróżnić. Jednych i drugich żal, kiedy zdajemy sobie sprawę, że bezpowrotnie minęły. Nie płacz. Łzy powinny się pojawiać, tylko w chwilach szczęścia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie

Miłego dnia :)

Maniki